دانلودبازی فوق فشرده GTA 1 فقط 30 مگابایت

دسته بندي: دانلود بازیGTA 1, ,
6674 بازديد

بازی Grand Theft Auto یا همان GTA طرفداران بی شماری در کنسول های مختلف بازی دارد. نسخه های متفاوتی از GTA برای انواع کنسول ها منتشر شده است. اما سایت ۳ سوت دانلود قصد دارد نسخه ای از این بازی را منتشر کند که اولین نسخه ساخته شده این بازی میباشد.

بازی GTA 1 اولین نسخه منتشر شده این بازی بود و بعد از استقبال از این بازی نسخه های بعدی آن هم روانه بازار شد. بیشتر داستان بازی در هنگام رانندگی اتفاق می افتد و به همین دلیل میتوان آن را در گروه بازیهای Mission Based Driving قرار داد. در این بازی با ماموریت های گوناگون و مخفیانه سرو کار خواهید داشت و باید اعمال مجرمانه ای را در طول ماموریت خود انجام دهید. تا ماموریت محوله را به دستی انجام ندهید به شما ماموریت دیگری داده نخواهد شد.

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳۰٫۹ مگابایت لینک کمکی
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com
 لینک منبع

توجه: برای اجرای بازی پس از نصب، به محل نصب بازی رفته سپس فایل reg.reg را اجرا نمایید و در انتها فایل gtawin.bat را اجرا کنید.



نظر
عليرضا
پنج شنبه 6 آذر 1393

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


?
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');